مولاخواه

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تبریز از تدوین برنامه پنج ساله شهرداری تبریز برگرفته از تجمیع آراء اقشار مختلف خبر داد و گفت: برای بودجه سال ۹۹ تعداد ۳۰۰ پیشنهاد از سوی شهروندان ارائه شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد علی مولاخواه در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» با تشریح ابعاد مختلف برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز، گفت: در سال ۹۹ شهرداری تبریز گام‌های محکم‌تری در اجرای سیاست‌های کلی بودجه بر می دارد.

او افزود: سلیقه زدایی در اجرای پروژه های ضروری و زیرساختی از مهمترین ویژگی‌های برنامه ۵ ساله است و در سال ۹۹ توجه جدی برای احیای باغ شهر تبریز و توسعه فضای سبز خواهیم داشت.

مولاخواه تصریح کرد: احداث تقاطع غیر هم سطح جدید، پارک های چند منظوره موضوعی در محلات و کمربند سبز، احیا بافت فرسوده در محدوده مرکزی شهر، توسعه حمل و نقل ترکیبی در بودجه سال ۹۹ پیش بینی شده است.

مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تبریز اظهار داشت: با تصویب نهایی برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز خط مشی هر ساله در طول ۵ سال آینده تعیین می شود و شهروندان به خوبی می توانند بر پایه این برنامه عملکردها را رصد و مطالبه کنند.

او خاطرنشان کرد: برای اولین بار بودجه شهرداری تبریز در راستای این برنامه ۵ ساله تدوین شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.