آل هاشم

امام جمعه تبریز در پیامی از تلاش فداکارانه آتش نشانان شهرداری و دیگر سازمان‌های امداد رسان قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در پیامی از خدمات دستگاه های امداد رسان در حادثه آتش سوزی شب گذشته بازار تبریز تشکر کرد. متن پیام نماینده ولی فقیه در استان به این شرح است:

باسمه تعالی

شب گذشته بار دیگر شعله های سرکش و خشمگین و سوزان آتش خواب را از چشم اهالی بازار، مسئولان شهر تبریز و خصوصاً انسان های فداکار در لباس آتش نشان، ربود.

صحنه های فداکارانه که بخشی از آن را شخصاً از نزدیک شاهد بودم؛ دیشب قلب همه خدمتگزاران نظام در هر لباس و هر مسئولیتی در بازار بزرگ و سرپوشیده تبریز، راسته ایکی قاپیلی، دالان سقط فروشان و بخشی از دالان میانی تپید تا بعد از ساعت ها تلاش خستگی ناپذیر شعله های آتش مهار شود.

آتش نشانان قهرمان از شهرداری، پتروشیمی، پالایشگاه، یگان های امداد نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، ارتش و سپاه دلاور و همه دستگاه های اجرایی با تلاشی ۵ ساعته آتش را خاموش و آرامش را بار دیگر به بازار بازگردانند.

اینجانب از اعماق دل، برای این حادثه‌ تلخ و مصیبت‌بار به مردم تبریز به خصوص اهالی متدین و انقلابی بازار تبریز از درگاه خداوند متعال صبر مسئلت دارم و از همه‌ دستگاه های متولی و کسانیکه میتوانند به نحوی در کم کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست میکنم که به یاری خسارت دیدگان بشتابند.

سید محمدعلی آل‌هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.