آیرال خبر- بازی موبایلی «آتش بار» با حضور سردار سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی در دانشگاه هنر تبریز رونمایی شد که برگرفته از زندگی سردار شهید شفیع‌زاده از بنیانگذاران توپخانه سپاه ساخته شده است.

«آتش بار» موبایلی در تبریز رونمایی شد

به گزارشآیرال خبر، پیش از ظهر امروز، بازی موبایلی «آتش بار» با حضور سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم‌صفوی در دانشگاه هنر تبریز رونمایی شد که برگرفته از زندگی سردار شهید شفیع‌زاده از بنیانگذاران توپخانه سپاه و به همت گروه بازی‌سازی «سامر» دانشجویان دانشگاه هنر و مرکز متنای فضای مجازی بسیج آذربایجان شرقی ساخته شده است.

کاربر در «آتش بار» دیده‌بان است که باید گرای تانک‌های دشمن را که به مراکز مخابراتی نیروهای ایرانی حمله کرده‌اند را به توپخانه داده و آنها را با آتش توپخانه منهدم کند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، سرلشکر رحیم‌صفوی در این مراسم با ابراز اینکه آمریکایی‌ها در کنار چین و روسیه یک قدرت نوین فرهنگ و تمدن اسلامی را در پیش دارند که توسط جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده است، تصریح کرد: فرهنگ آمریکایی، فرهنگ لیبرال دموکراسی است و قدرتی که در مقابل لیبرالیسم قد علم خواهد کرد فرهنگ و تمدن نوین ایران اسلامی است.

سرلشکر رحیم‌صفوی با تاکید بر اینکه امروزه لشکرکشی‌ها با قدرت فناوری صورت می‌گیرد، گفت: یکی از قدرت‌ها در جهان نوین، فناوری اطلاعات است که ما در حال حرکت به سمت آن هستیم و قدرت نفوذ ما امروز تا مدیترانه رسیده و می‌خواهیم با کمک هنر دیجیتال این نفوذ را به سرمایه تبدیل کنیم.

وی در ادامه با یادآوری اینکه شهید شفیع‌زاده با شهید طهرانی‌مقدم ساماندهی توپخانه را انجام دادند، افزود: در سال ۶۴ با کمک شهید شفیع‌زاده جاده‌ای احداث ‌و ۵۰ گردان توپخانه مستقر شد و بیش از ۱۵ لشکر دشمن که به ما حمله کرده بودند توسط آتش توپخانه شهید شفیع‌زاده به هلاکت رسیدند.

سرلشکر صفوی یکی از عوامل پیروزی در جبهه فاو را طرح‌ریزی قدرتمندانه توپخانه توسط شهید شفیع‌زاده دانست و اظهار داشت: شهید شفیع‌زاده سوار بر یک اتومبیل وانت‌بار بود که مورد اصابت گلوله توپخانه دشمن قرار گرفت و شهید شد، شهیدی که هیچ‌وقت از شهادت نترسید.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه شهید شفیع‌زاده از نظر قدرت فکری انسانی فوق‌العاده‌ای بود، تصریح کرد: در آن زمان سن ما از سن نیروهای عراقی کمتر بود، اما خداوند فکر و اندیشه ما را بر آنان برتری داد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.