حرم خانه

آتش سوزی کارگاه تولیدی در حرمخانه اطفاء حریق شد البته این حادثه دو مصدوم آتش نشان بر جای گذاشت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار،حوالی ساعت ۱۷:۸ دقیقه عصر امروز با گزارش وقوع آتش سوزی کارگاه تولیدی در حرم خانه، همزمان تیم های  عملیاتی ایستگاه های شماره  یک شهدای آذربایجان و یازده شهدای بازار به محل حادثه اعزام شدند.
محمد قلی زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار داشت: این آتش سوزی در طبقه سوم یک ساختمان قدیمی رخ داده و با شعله و دود غلیظی  همراه بود که دود حاصل از حریق دسترسی آتش نشانان را  به کانون حریق  با مشکل روبه‌رو می کرد.
او ادامه داد: در ادامه عملیات هفت ایستگاه عملیاتی دیگر نیز به محل حادثه اعزام و با تقسیم بندی گروهی ، تعدادی از گروهها عملیات مهار و تعدادی هم عملیات پیشگیری از گسترش حریق را در پیش گرفتند و به سرعت این آتش سوزی مهار کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز  یاد آور شد:  یکی از آتش نشانان در حین اجرای عملیات دچار دودزدگی نسبتا شدیدی شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت و یکی از آتش نشانان نیز در حین اجرای عملیات در زیر آوار گرفتار شده بود که به سرعت توسط تیم های حاضر به بیرون منتقل و خوشبختانه صدمات جانی نداشت.
محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود: تیمی از  آتش نشانان به صورت آماده در محل حادثه حضور خواهند داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.