تیم تراکتور سازی تبریز بازیکن مصدوم و محرومی را به منظور دیدار مقابل پرسپولیس ندارد. 

به گزارش آیرال خبر، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ فردا (یکشنبه ۴ آذرماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.

آخرین تمرین شاگردان محمد تقوی از ساعت ۱۱ امروز در زمین شماره دو ورزشگاه بنیان دیزل برگزار و اخرین نکات تاکتیکی از سوی کادر فنی به بازیکنان اعلام شد.

نماینده تبریز در این دیدار بازیکن محروم و مصدومی را نداشته و در حال حاضر تنها لی اروین غایب تمرینات روز های اخیر این تیم است. این بازیکن انگلستانی از روز ۱۹ آبان ماه و همزمان با تعطیلی سه روزه تمرینات تیم تراکتور سازی تبریز راهی کشور های خود شده بودند که با گذشت ۱۴ روز به تبریز بازنگشته اند.

آنتونی استوکس نیز روز گذشته پس از ۱۳ روز به تبریز بازگشت ولی احتمالا سرمربی تیم تراکتورسازی این بازیکن را با از ابتدا در ترکیب تیمش قرار نخواهد داد تا تنبیه انضباطی شود.

اشکان دژاگه،‌ احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی از تیم ملی بزرگسالان و محمدرضا آزادی و علی طاهران از تیم امید به جمع شاگردان محمد تقوی ملحق شده و از روز های گذشته در تمرینات حضور دارند. مصدومیت علیرضا نقی زاده نیز برطرف شده است.

تیم تراکتورسازی تبریز با پرواز ساعت ۱۶ امروز راهی تهران می شود تا اردوی پیش از بازی خود را برگزار کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.