آسفالت

شهردار منطقه ۵ تبریز از آغاز آسفالت ریزی مسیرگشایی باند کند رو جنوبی جاده تهران خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میر علی اصغر نساج با اعلام این خبر اظهار داشت : مسیر گشایی باند کند رو جنوبی یکی از طرح های عمرانی مهم محسوب می شود که در تغییر مبلمان شهری در شرق تبریز نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه مسیرگشایی باندهای کندرو شمالی و جنوبی یکی از برنامه های ساماندهی ورودی شرق تبریز است گفت: با پایان یافتن عملیات تملک املاک واقع در مسیر زیرسازی وجدول گذاری باند کند رو جنوبی پایان یافته و آسفالت ریزی نیز شروع شده است.

نساج ادامه داد: آسفالت ریزی باند کندرو جنوبی در حدفاصل پل فلزی تا پمپ بنزین به طول ۶۰۰ متر شروع شده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به تملک املاک واقع در مسیر این پروژه اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع از املاک واقع در مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه تملک شده است.

نساج افزود: ۵۳ ملک در مسیر باند جنوبی تملک شده است.

وی هزینه عمرانی این پروژه را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : برای تملک و عملیات عمرانی باند کند رو جنوبی جاده تهران ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های اساسی عمران شهری در سال جاری سرعت گرفته، اظهار داشت : مسیرگشایی باند کند رو جنوبی جاده تهران با ۴ کیلومتر طول در حد فاصل طرح تبادل امام علی (ع) تا سه راهی اهر اجرا شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.