آیرال خبر ،سومین نمایشگاه فناوری های پیشرفته تبریز با شرکت طرح های فناورانه و با حضور مسئولان استانی و کشوری آغاز به کار کرد.

به گزارش آیرال خبر ،927 طرح فناورانه در سومین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز شرکت می کند که در بین این طرح ها، 70 طرح از خارج استان است.

این نمایشگاه از 21 الی 24 آبان ماه سالجاری در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود. دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر صنایع و معاونان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

70 طرح خارج از استان و یک آکادمی در این دوره از نمایشگاه شرکت می کنند که باعث خواهند شد این نمایشگاه جنبه ملی و بین المللی داشته باشد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ها، در درجه اول شناسایی استعداد و ظرفیت ها و در درجه دوم تلاش برای تجاری سازی آنان عنوان شده و یکی از مهم ترین شاخصه های نمایشگاه امسال، تخصصی برگزار شدن و تقسیم بندی طرح های فناورانه در زون های مربوطه است.

تبدیل تبریز به هاب منطقه ای و کشوری خرید و فروش و عرضه فناوری، از دیگر اهداف برگزاری سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته است.

علمی 94/8/21

کدخبر 110277
خبرنگار: 1171
انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.