بوستان قران

آیرال خبر- شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز دوره‌های آموزشی در بوستان قرآن و سایر مراکز فرهنگی این منطقه خبر داد.

به گزارش آیرال خبر بهع نقل از  شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: مراکز فرهنگی و آموزشی این شهرداری به دلیل عدم توجه در سال های اخیر با مشکلات مختلفی مواجه بود که خوشبختانه در حال حاضر با مرتفع شدن مشکلات موجود و بهسازی ساختمان های این مراکز در جهت تقویت کیفی فعالیت های آنها نیز گام های مناسبی برداشته شده است.

فرخی با اشاره به اهمیت توجه به مراکز فرهنگی اظهار داشت: در کنار تمامی فعالیت های عمرانی توجه به مقوله فرهنگی و مرتفع کردن مشکلات و کاستی های موجود در این مراکز از جمله اولویت های کاری این شهرداری است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بوستان قرآن گفت: بوستان قرآن اولین بوستان قرآنی موجود در شمالغرب کشور است که می توان به طور مناسب در جهت توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی بهره برد.

شهردار منطقه ۷ تبریز افزود: تلاش در جهت رونق بخشیدن به مراکز فرهنگی –آموزشی منطقه از جمله اولویت های این شهرداری است که در این خصوص تلاش خواهیم داشت ارتباط مناسب و موثر با مدارس، مساجد و سایر مراکز فرهنگی منطقه داشته باشیم.

به گفته فرخی، همزمان با شروع سال جدید ثبت نام در رشته های قرآنی برای تمامی گروه های سنی اعم از ترتیل، تجوید، صوت و لحن، بیسوادی، آموزش قرآن به زبان انگلیسی، آموزش نهج البلاغه، کلاس های احکام، رشته های هنری نظیر خیاطی، گلدوزی، گلسازی در سبک های مختلف، سرمه و جواهر دوزی، عروسک سازی، عثمان دوزی، بافتنی، آشپزی ایرانی اسلامی، نقاشی کودکان و بزرگسالان و همچنین کلاس‌های مشاوره، مهارت های زندگی، آموزش های شهروندی، تغذیه سالم، زبان انگلیسی، مکالمه زبان عربی، رباتیک و… برای تمامی علاقمندان شروع شده است.

گفتنی است، علاقمندان جهت شرکت در این دوره‌ها همه روزه می توانند از ساعات ۸ تا ۱۷ با مراجعه به بوستان قرآن، فرهنگسرای کوثر لاله و سرای محله کوجووار نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.