سعید حاجی زاده

آیرال خبر- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از آغاز دور جدید اکران طرح های تبلیغات محیطی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در آستانه عید نوروز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اکران پیام های اخلاقی، مذهبی و آموزش شهروندی در ماه های اخیر در بیلبوردهای شهری گفت: با توجه به فرارسیدن نوروز پیام های جدید مرتبط با تبریک این عید و موضوعات گردشگری، آموزش شهروندی، فرهنگ شهرنشینی، مضامین اخلاقی و مذهبی در بیلبوردهای سطح شهر نصب و تلاش می شود داشته های کهن شهر تبریز هم به شهروندان عزیز و مسافران محترم یادآوری شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با بیان اینکه دو عنوان فیلم مستند ۴۵ دقیقه ای نیز با عنوان عشق سفر به سفارش این اداره کل برای پخش در شبکه سوم سیما آماده شده است گفت: این دو مستند برای معرفی تاریخ و فرهنگ و دیدنی های شهر تبریز تولید و بزودی پخش خواهد شد.

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به انتشار فیلم های یک دقیقه ای در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این فیلم ها با موضوعات معرفی تبریز در این اداره کل تولید شده و به تناوب در شبکه های مجازی منتشر می شود.

حاجی زاده به راه اندازی ستون ویژه استقبال از بهار در پایگاه خبری شهریار تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: این ستون به منظور ارائه عملکرد شهرداری در سازمان ها و مناطق در قالب اجرای طرح استقبال از نوروز راه اندازی شده و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است.

به گفته وی روزانه به طور میانگین بیش از ۲۰ خبر در رابطه با اتخاذ تمهیدات لازم برای آمادگی بهتر و استقبال از مسافران منتشر می شود.

او افزود: همچنین روزانه اماکن تاریخ و گردشگری تبریز نیز در قالب گزارش های خبری از ۱۶ اسفند تا ۱۶ فروردین تهیه و منتشر می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.