ساماندهی

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۵ تبریز از آغاز ساماندهی دست فروشان و وانت بارها در این منطقه خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک دانش پناه گفت: اقدامات اولیه ساماندهی دستفروشان و وانت بارها در شهرداری منطقه ۵ آغاز شد.

وی ادامه  داد: با هماهنگی و همکاری دادستان، نیروی انتظامی و معاونت خدمات شهری شهرداری اقدام به ساماندهی وانت بارهایی که در مسیر آخر عباسی باعث ایجاد ترافیک شده بودند پس از اسکان یافتن در محلی ثابت شد.

دانش پناه افزود: با اجرای این طرح ضربتی شاهد کاهش ترافیک در مسیر آخر عباسی شده ایم.

معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه ۵ همچنین افزود: با ساماندهی وانت بارها و انتقال آنها به محلی ثابت انتقاد شهروندان از وضعیت غیر قابل قبول ترافیک مرتفع شده است.

دانش پناه در ادامه همچنین به شروع ساماندهی دست فروشان در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۵ به ویژه خیابان استاد شهریار باغمیشه اشاره کرد و در این رابطه اظهار داشت:  اطلاعات جمع آوری شده از دست فروشان به سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تبریز جهت ساماندهی ارسال می شود.

وی دررابطه با ساماندهی وضعیت ناموزون ترافیکی و حضور برخی افراد هنجار شکن در خیابان شهریار باغمیشه نیز اظهار داشت : در جلسه ای با حضورمسئولین نیروی انتظامی وسازمان ترافیک مقرر شد با تهیه طرح ترافیکی اقدام به ساماندهی وتسهیل درتردد وسایط نقلیه شود.

دانش پناه افزود: طبق توافق به عمل آمده نیروی انتظامی با افرادی که قوانین را رعایت نکرده و باعث به وجود آمدن ناهنجاری اجتماعی شوند برخورد خواهد کرد.

وی در  پایان گفت: چند مکان برای استقرار دست فروشان در حوزه استحفاظی منطقه ۵ به سازمان میادین اعلام شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.