تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت : با هدف اصلاح معابر و شبکه های ارتباطی، تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و حل مشکلات چندین ساله عبور و مرور شهروندان منطقه، عملیات عمرانی طرح اصلاح معابر و شبکه های ارتباطی انتهای ۳۰ متری مردانی آذر شهرک اندیشه به اتمام رسیده و آسفالت ریزی آن با حجم ۸۰۰ تن شروع شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: با هدف اصلاح معابر و شبکه های ارتباطی، تسهیل در امر عبور مرور وسایل نقلیه و رفع مشکل چندین ساله اهالی محل عملیات تعریض و ساماندهی انتهای خیابان مردانی آذر شهرک اندیشه در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است .

وی افزود:  طول این مسیر ۲۵۰ متر و عرض آن ۳۰ متر است که  ۹۰۰۰ متر مکعب عملیات خاکی و زیرسازی وهمچنین  ۱۷۰۰ متر طول جدول گذاری در این مسیر توسط معاونت فنی و عمرانی این شهرداری صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۷ تبریز خاطر نشان ساخت : برای آسفالت ریزی این مسیر ۸۰۰ تن آسفالت با مشارکت سازمان عمران شهرداری تبریز و این منطقه استفاده خواهد شد.

فرخی گفت: انتهای این مسیر منتهی به مسیر امام زاده سید محمد کججانی است که  با اجرای این پروژه زائران این مکان مقدس به سهولت می توانند به مسیرهای اصلی دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: عملیات جدول گذاری، زیر سازی و اصلاح هندسی این مسیر به اتمام رسیده و آسفالت ریزی آن با مشارکت سازمان عمران شهرداری تبریز و منطقه ۷ در حال اجرا است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.