تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز از شروع عملیات احداث خیابان ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی با هزینه بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سامان احمدزاده با اشاره به حل مشکل اصلی اهالی شهرک شهید صیاد شیرازی به عنوان دغدغه چند ساله این منطقه گفت: بعد از پیگیری های مکرر بالاخره با مصالحه ۲۰ هزار و ۶۹ متر مربعی و توافق و تملک، مسیر ۳۵ متری شهرک شهید صیاد شیرازی و اجرای عملیات احداث مسیر ارتباطاتی این شهرک توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شد.

او گفت: با تبدیل جاده روستایی این شهرک به راه اصلی مناسب با استاندارها و معیارهای فنی در کنار حل بخش اعظمی از مشکلات اهالی، ارزش افزوده این املاک نیز بصورت چشمگیری بالا رفته است.

سامان احمدزاده افزود: در راستای تکمیل و ساماندهی پروژه ورودی شهرک صیاد شیرازی به طول ۸۰۰ و عرض ۳۵ متر عملیات باکس گذاری مسیر نهر عمومی واقع در ورودی این شهرک انجام و با اجرای مراحل مخلوط پاشی و زیرسازی و هم سطح سازی و عملیات جدولگذاری توسط همکاران معاونت فنی و عمرانی منطقه اجرا می شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: شهرک شهید صیاد شیرازی برای اسکان جمعیتی معادل ۳۳ هزار نفر طراحی شده است که بزرگ‌ترین مشکل قابل پیگیری و حل از طرف شهرداری راه دسترسی به شهرک بود که شهرداری منطقه شش تبریز مصمم به ایجاد اصلاحاتی در مسیر و محدوده شهرک شهید صیاد شیرازی برای تامین نیازهای اهالی و افزایش ساخت‌وسازهای این منطقه است.

با احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی، با عرض ۳۵ متر، ضمن تامین امنیت ساکنان، مسافت این شهرک تا تبریز ۴ کیلومتر کاهش یافته و برنامه‌های عمرانی و خدماتی این شهرک تازه‌تاسیس با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

منطقه ای که امروز به نام شهرک شهید صیاد شیرازی در غرب تبریز شناخته می‌شود، ۲۰ سال قبل احداث شده و یکی از بزرگترین شهرک های شهر تبریز است که بالغ بر چهارهزار و ۳۰۰قطعه تجاری و مسکونی در آن وجود دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.