آیرال خبر ، مهندس ایمان غنی زاده مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز از آغاز عملیات اجرائی عرشه گذاری روگذر مقابل برج بلور- آبرسان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر،اجرای صحیح و دقیق پروژه های عمرانی همراه با نظارت مستمر و توجه بویژه به کیفی سازی  طرحهای عمرانی زمینه ساز رفاه عمومی شهروندان و رضایتمندی مردمی خواهد گردید، به همین منظور تسریع در انجام پروژه های در دست اجرا توسط شهرداری با توجه به شرایط منطقه ای و حذف گره های محور ترافیکی می تواند سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه و کاهش بار ترافیکی این طرحها را را به دنبال داشته باشد. مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز ادامه داد: پروژه  روگذر مقابل برج بلور از جمله پروژه های اساسی در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی منطقه و همچنین روان سازی تردد خودروها بوده که در نوع خود می تواند در این حوزه اثر گذار و نقش به سزائی ایفا کند. مهندس غنی زاده  افزود: طرح روگذر مقابل برج بلور با انجام سریع عملیات عمرانی وارد مرحلۀ عرشه گذاری شده و سرعت عمل در اجرای پروژه ها با هدف کسب رضایتمندی عمومی شهروندان بوده  و تسریع در اتمام پروژه های عمرانی با توجه به نیاز منطقه ای  امری اجتناب ناپذیر می باشد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز در پایان اعلام نمود: در انجام پروژه های متعدد عمرانی دقت و نظارت مستمر همراه با برنامه ریزی حرف اول  را می زند وبرآنیم با نظارت دقیق واستفاده از نظرات کارشناسان امر به این مهم دست یابیم  و اتمام پروژه های در دست احداث گامی مهم در راستای نیل  به توسعۀ متوازن شهری تلقی می گردد.

شایان ذکر است عملیات عمرانی پروژه مقابل برج بلور توسط در متراژی به طول 600 متر وعرشۀ 300متری احداث و در حال حاضر با پیشرفت چشمگیری وارد فاز عملیات ستون گذاری وعرشه گذاری شده که اتمام این پروژه بر اساس زیباسازی و معماری والمان سازی زیبا تحولی شگرف را در اجرا و احداث طرحهای عمرانی کلان در منطقه به دنبال خواهد داشت.

اجتماعی /عمرانی /94/9/25

کدخبر110376

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.