ثابتی

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از اجرای طرح مهندسی مجدد (اصلاح) ساختار سازمانی شهرداری تبریز در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سید محمد ثابتی با تاکید بر اهمیت اجرای کامل ساختار سازمانی ابلاغی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: شهرداری تبریز مصمم است طرح بروز رسانی ساختار سازمانی بر اساس سیاست های کلان خود را به اتمام برساند.
وی اظهار کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مجوز تعیین سه هزار و ۸۳۸  پست سازمانی به شهرداری تبریز ابلاغ کرده است و بر اساس نیازسنجی های انجام شده، با برگزاری جلسات مشترک با مدیران ستادی، مناطق و سازمان ها، فرآیند تهیه کلیات ساختار سازمانی جدید، مراحل پایانی خود را طی می کند.
ثابتی با اشاره به ضرورت بازنگری در ساختار تشکیلاتی شهرداری تبریز در سال جاری تصریح کرد: یکی از اهداف و ارکان این طرح جامع، ارتقاء بهره وری مجموعه شهرداری تبریز است.
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز یادآور شد: با توجه به گذشت دو سال از ابلاغ ساختار در حال اجرای شهرداری تبریز نقاط ضعف و قدرت آن توسط دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز احصا شده است.
وی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده، ساختار سازمانی کارآمدتر با هماهنگی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال جاری در بدنه شهرداری تبریز اجرایی می شود.
ثابتی عنوان کرد: به دنبال تغییر مثبت نگرش و سیاست های مسئولان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص متناسب سازی ساختار ابلاغی، فرایند بازنگری آن توسط کارشناسان این دفتر آغاز شده است.
وی خاطر نشان کرد: فرآیند بازنگری ساختار سازمانی جدید با اعمال سیاست های کلان شهرداری تبریز آغاز شد و پس از آسیب شناسی وضع موجود و با برگزاری جلسات مشترک نخبگان و کارشناسان سازمان های مشابه پیشرفت خوبی دارد و شهردار محترم تبریز در جریان کلیات اجرای این بازنگری قرار دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.