به گزارش آیرال خبر، از هفته 29 ام لیگ برتر فوتبال کشور، تراکتورسازی در آخرین بازی خانگی خود در این فصل، به جهت حکم کمیته انضباطی در استادیومی خالی از تماشاگر به مصاف تیم صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

پس از حکم کمیته انضباطی مبنی بر انجام یک بازی در استان بی طرف که هرگز عملی نشد، در آخرین هفته های لیگ برتر، این کمیته تصمیم گرفت تا بازی بدون تماشاگر را جایگزین حکم قبلی کند و به همین دلیل سرخ های تبریز آخرین بازی خانگی خود در این فصل کابوس وار را بدون حضور هواداران معترض خود برگزار خواهند کرد. حکمی که باتوجه به صحبت های عجیب سرمربی ترک تبار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل الغرافه، که عنوان داشته بود هواداران اگر شعارهای اعتراض آمیز سر می دهند به استادیوم نیایند، احتمالا ساغلام را خوشحال کند! اگرچه بعدا در فضای مجازی این صحبت ها به غرض ورزی سایت رسمی باشگاه نسبت داده شد ولی در هر حال چه این صحبت ها درست بوده باشد و چه نبوده باشد که البته فیلم کنفرانس بعد از بازی گواهی بر درست بودن این صحبت هاست، به نظر توفیقی اجباری است تا به قول آقای سرمربی بازیکنان آرامش خاطرشان حفظ شود تا شاید با کسب پیروزی پس از مدت ها حداقل ماندگاری تراکتورسازی در لیگ برتر را تضمین کنند!

علاوه بر حواشی بسیار زیاد این روزهای تیم محبوب شمال غرب کشور که حتی منجر به برکناری مصطفی آجرلو نیز شد و اهمیت بازی پیش رو برای تیم تبریزی و دیگر موارد حاشیه ای که ذکر آن ها خارج از حوصله متن پیش بازی فرداست، رویارویی با حریف آبادانی نیز با توجه به حضور فراز کمالوند در راس کادرفنی این تیم، می تواند خود نیز یک حاشیه جدید برای بازی فردا باشد!

حتی قبل از تغییرات به وجود آمده در راس مدیریتی تراکتورسازی، صحبت های درگوشی زیادی در تبریز حاکی از بازگشت فراز کمالوند سرمربی کنونی صنعت نفت، در فصل آینده به تبریز و قبول هدایت این تیم بحران زده شنیده می شد و حالا با کنار رفتن آجرلو که به نظر می آید منجر به قطع همکاری تراکتور با ساغلام نیز شود، این شایعه بیش از پیش می تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد!

اما اگر نگاهی به جدول بیندازیم خواهیم دید تیم فراز کمالوند با 38 امتیازی که کسب کرده و در رده 8 ام جدول قرار گرفته، نه دغدغه ای برای سقوط دارد و نه کسب سهمیه آسیایی که همین موضوع می تواند برای تیم سابق و شاید هم آتی کمالوند! خبری خوب باشد تا با استفاده از این بی انگیزگی سایه تاریک سقوط را از خود دور کند. نکته جالب توجه دیگر راجب مسابقه فردا اینکه، فصل قبل هم این دو تیم به سبب محرومیت هواداران تراکتورسازی در استادیوم خالی از تماشاگر یادگار امام به مصاف هم رفتند و با محرومیت دوباره تراکتور که بازهم مقابل صنعت نفت خواهد بود به نظر می رسد بازی این دو تیم در تبریز مقابل دیدگان هواداران گویی طلسم شده است!

حال باید منتظر ماند و دید، آقای سرمربی بدون حضور هواداران چه خواهد کرد، هوادارانی که بعد از تحمل یک فصل کابوس وار و حمایت از سرمربی ای که بیش از 2 ماه است تیم تحت امرش رنگ پیروزی را ندیده، درنهایت جمله “به استادیوم نیایید” را قبل از حکم کمیته انضباطی از جناب سرمربی شنیدند!

لازم به ذکر است بازی دو تیم از ساعت 18 یکشنبه 2 اردیبهشت در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.