انتصاب مدیران شهرداری درمقایسه با دوران‌های دیگر باعث انتقاد شده ب‌طوریکه خود کارکنان عادی شهرداری نیز از ورود برخی افراد به این مجموعه به عنوان مدیر انتقادها دارند.

آیرال خبر- از این ستون به آن ستون فرجی است، این ضرب‌المثلی است که بارها آن را شنیده یا ماجرایش را خوانده‌ایم.

در زمان‌های دور حکم اعدام یک نفر را در ملاعام اجرا می‌کردند، از او می‌پرسند خواسته‌ای داری بگو، او هم می‌گوید حالا که اعدامم می‌کنید، از این ستون به ستون دیگر برده و در کنار آن حکم اعدام را اجرا کنید، همان کار را هم می‌کنند.

در این حین، پیکی از طرف حاکم می‌رسد که اعدامش نکنید چرا که حکم عفو برایش صادر شده است.

بنابر این بین عامه مردم از این ستون به آن ستون فرجی است، به ضرب‌المثل تبدیل می‌شود.

ماجراهای انتصاب‌های جناب شهردار تبریز به قدری انتقادآمیز شده که حتی در خود مجموعه شهرداری از مدیران گرفته تا کارکنان درباره آن صحبت می‌شود، از انتصاب مدیرعامل سابق سازمان پارک‌ها و فضای سبز به عنوان مدیرکل سلامت گرفته تا بردن مدیر سلامت به سازمان ورزش و … تا آوردن مدیر و شهردار خارج از بدنه شهرداری باعث تعجب همگان شده است.

انتصاب و آوردن مدیرانی که نتوانسته‌اند در این مدت کار خاصی انجام دهند، این سوال را ایجاد می‌کند که کدامین افراد به شهردار اطلاعات و مشاوره می‌دهند؟

از سویی در محافل خبری این گمانه مطرح است که گویا برخی از مهره‌های اصلاح‌طلب از طریق برخی اعضای شورای شهر که مدیون لیست امید هستند و با آرا آنها موفق شده‌اند نماینده مردم باشند به شهردار در مورد صدور حکم برای برخی افراد که سابقه درخشانی در مدیریت شهرداری ندارند، فشار آورده و وی را وادار به این کار کرده‌اند که امیدواریم شهردار تبریز در این باره استقامت از خود نشان دهند.

این روزها در محافل خبری شنیده می‌شود جناب شهردار قصد دارد یک عضو دوره‌های قبل شورای شهر تبریز که در این دوره شورای شهر نیز در آخرین لحظات صلاحیت گرفت، به عنوان شهردار به مجموعه شهرداری تبریز اضافه کند.

اینکه جناب شهردار در صدور احکام مدیریتی مختار است، در این شکی نیست ولی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها بهتر است مدیرانی آورده شوند که در تحقق درآمد بتوانند، موفق باشند و از همه مهم‌تر اینکه کارکنان و کارگران شهرداری دغدغه حقوق نداشته باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.