آیرال خبر،رئیس بسیج اساتید کشور با تاکید بر اینکه ما آل سعود را رها نخواهیم کرد، گفت: دولت ها در زمینه برخورد با مسئولان سعودی نباید کوتاهی کنند.

به گزارش آیرال خبر، سهراب صلاحی در مراسم آغاز به کار کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی با بیان اینکه خوش‌بینی به آمریکا در طول تاریخ ایران را زمین گیر کرده است، گفت: در 15 سال اخیر نمایشگاه بزرگی از شکست های آمریکا در منطقه در برابر ایران را شاهد بوده ایم و هم اکنون اسرائیل و آل سعود کاملا در محاصره هستند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی با شکل گیری خود، ورق ها را برگرداند و پای استعمار را از کشور قطع کرد.

وی افزود: مشکل غربی ها با ما اینجاست که انقلاب اسلامی توانست منطقه ژئوپلوتیک ایران را از یوغ استکبار جهانی و آمریکا آزاد کرد و در واقع بال عملیاتی آمریکا در منطقه را برچید.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به هدف انقلاب اسلامی یعنی تبدیل شدن به قدرت بین المللی الزاماتی وجود دارد، گفت: باید سیاست های راهبردی نظام اسلامی احصا شود تا دولت ها نتوانند سیاست ها را بالا پایین کنند.

صلاحی برلزوم عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید کرده و گفت: استقرار مدیریت جهادی، جلوگیری از انحراف و پیوست نگاری فرهنگی از جمله مهم ترین الزامات انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب است.

وی با اشاره به دلایل عدم اعتماد به آمریکا اظهار کرد: مصدق به آمریکایی ها اعتماد کرد و به آن ها خوش بین بود هر چقدر به او گفتند که به آن ها اعتماد نکنید گوش نکرد و در نهایت خوش بینی به آمریکا دولت مصدق را سرنگون کرد و آمریکا را 32 سال به کشور مسلط کرد.

وی گفت: وزیر خارجه بی شعور آل سعود علیه ما حرف می زند و اما سوال اینجاست که چرا باید دولت ما منتظر باشد تا رهبری به میدان آمده و جواب آنان را بدهد؟!

رئیس بسیج اساتید کشور با بیان اینکه ما آل سعود را رها نخواهیم کرد، تاکید کرد: دولت چرا باید با وجود قدرت جمهوری اسلامی در زمینه برخورد با مسئولان سعودی کوتاهی کنند؟.

بر اساس این گزارش؛ کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی از امروز با حضور دکتر بنیانیان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به مدت سه روز در مجتمع آموزشی- تحقیقاتی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

سیاسی 94/8/5

کدخبر110202

خبرنگار124

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.