عینالی

آیرال خبر- مسئول تأسیسات آب سازمان عون بن علی از آماده‌سازی خط انتقال آب تفرجگاه عینالی برای شروع فصل آبیاری جدید خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط عمومی سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز، محمد سرافراز با اعلام این خبر اظهار داشت: با اصلاح و نوسازی و آماده‌سازی خط انتقال آب تفرجگاه عینالی آماده شروع پمپاژ آب شد تا با تأمین آب مورد نیاز، همچون سالیان قبل شاهد توسعه و نگهداری فضای سبز تفرجگاه عینالی باشیم.

سرافراز با اشاره به اهمیت  اقدامات انجام گرفته برای آماده سازی  خط انتقال آب تفرجگاه عینالی گفت: عملیات زنگ زدایی و رنگ آمیزی تاسیسات واقع در ایستگاه‌های پمپاژ آب که در راستای نگهداری بهینه بعد از تخلیه آب شبکه آبرسانی به دلیل برودت هوا و فرا رسیدن فصل سرما آغاز شده بود به اتمام رسید.

مسئول تأسیسات آب سازمان با اشاره به اصلاح و نوسازی قسمتی از  خط انتقال آب توضیح داد: با توجه به فرسودگی قسمتی از شبکه آبرسانی تفرجگاه و جلوگیری از هدر رفتن آب، پس از بررسی مسیر و شناسایی ترکیدگی و قسمت های فرسوده نسبت به نوسازی آن اقدام شده و همچنین تعمیر و بازسازی قسمتی از لوله‌های مسیر خط انتقال اصلی کنار اتوبان پاسداران که در اثر رانش زمین و ریزش کوه صدمه دیده بود با تلاش شبانه روزی  انجام گرفت.

وی  افزود: بازرسی تابلو برق و پمپ شناور چاهها، گریس‌کاری پمپها و کابلهای برق تابلو پمپهای ایستگاههای پمپاژ، آشغالگیری و نظافت چاهک‌های پمپاژ، ازرسی کلیه اتصالات و شیرهای یکطرفه مسیر خط انتقال، ظافت مخازن و استخرها  نهایتا شروع کارکرد پمپاژ آب به مجموعه عینالی جهت آبیاری گلکاریهای طرح استقبال از بهار با زحمات کلیه همکاران واحدهای ذیربط بدون مشکل خاصی انجام گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.