دستفروشان

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت ساماندهی دستفروشان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با بیان این مطلب اظهار داشت: با آماده سازی این زیرساخت‌های لازم و انتقال دستفروشان به نقاط مورد نظر، طرح ساماندهی دستفروشان اجرا می‌شود.

قربانیان تبریزی با اشاره به اینکه با همکاری مناطق دهگانه سطح شهر محل هایی برای انتقال دستفروشان مشخص شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام یافته،  ۱۱ نقطه از سطح شهر تبریز در حال آماده سازی است.

او انتقال دستفروشان از نقاط مرکزی شهری به مناطق دیگر را ضروری و ثمربخش عنوان کرده و افزود: اجرای این طرح باعث کاهش بار ترافیکی در این محدوده حساس از شهر تبریز، سهولت تردد عابران و در نتیجه افزایش رضایتمندی همشهریان می‌شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه اهتمام مجموعه مدیریت شهری بر حفظ حقوق و شان تمامی شهروندان است، اظهار داشت: با این اقدام ضمن پاسخ دهی به خواست کسبه و اصناف بازار مبنی بر جمع آوری دستفروشان، دستفروشان نیز به طور هدفمند و کارآمد به فعالیت خود ادامه می دهند.

قربانیان تبریزی برخورد با سد معبر را از جمله وظایف حساس و مهم شهرداری برشمرد که اجرای موفقیت آمیز آن نیاز به همکاری و مشارکت سایر عوامل و نهادهای مربوط دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.