قربانیان

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در آستانه سفر رئیس جمهوری محترم و اعضای هیئت دولت به آذربایجان شرقی، از آماده سازی هرچه بهتر شهر و استقبال شایسته از مقامات عالی رتبه کشوری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا قربانیان تبریزی که در جلسه فوق العاده معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز و ناظرین ستادی این معاونت سخن می گفت، ضمن برشمردن اهمیت سفر رئیس جمهوری محترم و هیئت همراه وی به استان آذربایجان‌شرقی به ویژه شهر تبریز، دستورات لازم را برای آماده سازی هرچه بهتر شهر و میزبانی شایسته از ایشان صادر کرد.

وی، پاکسازی اساسی معابر اصلی و فرعی، لایروبی و گندزدایی و نیز شستشوی مستمر جوب‌ها، کانال‌ها وباکس‌های زباله، رسیدگی و جمع آوری موارد کلی سد معبر، رسیدگی به وضعیت روشنایی پل‌ها و زیرگذرها و چندین مورد دیگر را از جمله مواردی بیان کرد که باید مدنظر بیشتر و جدی حوزه معاونت خدمات شهری در این ایام قرار گیرد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز همچنین ابراز امیدواری کرد در مدت این سفر بتوانیم رسم میزبانی و مهمان نوازی را به نحو شایسته اداء کرده و شاهد خیر و برکت بیشتر این سفر برای استان عزیزمان باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.