فرخی

آیرال خبر- شهردار منطقه ۷ تبریز از آماده سازی جنوب غرب تبریز برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، علی فرخی در گفتگو با شهریار با اشاره به اینکه این منطقه ورودی های اصلی شهر تبریز است گفت: این منطقه در ورودی جنوب غرب تبریز واقع شده و سالانه مسافرین زیادی از این مسیر وارد شهر تبریز می شوند که در همین راستا این شهرداری طی برنامه  زمان بندی شده و با اجرای برنامه های متنوع به استقبال فصل بهار رفته است.

او با بیان اینکه در این منطقه ایستگاه نوروزی در بوستان کریمی مراغه ای برپا شده است اظهار داشت: ستاد استقبال از مسافرین نوروزی منطقه ۷ تبریز در بوستان کریمی مراغه ای مستقر شده و میهمانان گرامی می توانند از امکانات تدارک دیده شده در این ایستگاه استفاده کنند.

فرخی افزود: برپایی ایستگاه سلامت،   نقاشی کودکان، غرفه صنایع دستی و سوغات تبریز، ایستگاه مادر و کودک، توزیع نقشه و راهنمای گردشگری اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی تبریز به همراه بسته های فرهنگی و استقرار همکاران منطقه در این محل از دیگر برنامه هایی است که به منظور استقبال از میهمانان نوروزی در این بوستان در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز اجرای برنامه های متنوع در این ایستگاه نوروزی را از برنامه های مهم این شهرداری خواند و گفت: در این بوستان کمپ عشایری مستقر می شود و با پخت نان محلی یوخا از مسافرین عزیز پذیرایی می کند.

فرخی افزود: قطعا با برپایی این کمپ عشایری مسافرین و گردشگران می توانند با آداب و رسوم زندگی عشایری و میهمان نوازی آنها آشنا شوند.

او به سایر خدمات در نظر گرفته شده در این ایستگاه اشاره کرد و گفت : کارواش رایگان جهت استفاده خودروهای مسافرین و همچنین ماشین لباس شویی، محل مناسب جهت ظرف شویی، آب جوش رایگان و … نیز جهت استفاده  میهمانان نوروزی در این محل تدارک دیده شده است.

 شهردار منطقه ۷ تبریز خاطر نشان ساخت : از دیگر خدمات در نظر گرفته شده توسط منطقه اسکان رایگان میهمانان نوروزی در محل سالن ورزشی المهدی (عج) واقع در جنب شهرداری منطقه ۷ تبریز است  که سالانه شاهد استقبال خوب مسافرین از این محل هستیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه در قالب استقبال از فصل بهار اقدامات گسترده ای در این حوزه صورت گرفته است گفت : پاکسازی، جمع آوری زباله و نخاله ، رفت و روب و شستشوی معابر، لکه گیری آسفالت، ترمیم و رنگ آمیزی جداول، دیوارها و همچنین حذف موانع فیزیکی، رسیدگی به بوستان ها، کاشت گل های بهاری در طرح های مختلف، رسیدگی به مبلمان شهری، هرس زمستانی و … از جمله اقدامات این شهرداری است.

وی تصریح کرد : همچنین تمامی  نماز خانه ها و سرویس های بهداشتی موجود در بوستان ها ی سطح منطقه ۷ تبریز نیز جهت استفاده مسافرین و شهروندان عزیز تجهیز و آماده سازی شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز اظهار داشت: فضاسازی و زیباسازی سطح منطقه با محوریت بهار، چینش سفره های هفت سین در بوستان کریمی مراغه ای و ستار خان،   نصب المان های متنوع و متعدد  حجمی و نوری در سطح منطقه و علی الخصوص بلوار ملت واقع در جاده تبریز – آذرشهر ، بوستان چشم انداز یک و ۲، نور پردازی در سطح منطقه، نصب بنرهای خوش آمدگویی در سطح منطقه، زیبایی و طراوات بخشیدن به فضاهای عمومی و بوستان های محلی از دیگر فعالیت های این شهرداری محسوب می شود.

فرخی همچنین تاکید کرد توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه نیز طرح خدمات محله ای به صورت زمان بندی شده در قالب آسفالت ریزی محلات و معابر نیز در حال اجراست.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.