همایش بسیجیان سازمان بسیج شهرداری تبریز

مسئول بسیج شهرداری تبریز گفت: در اجرای همایش گام دوم انقلاب، بسیج شهرداری یکی از واحدهای فعال مجموعه شهرداری بود و امروز آماده همکاری برای اجرایی شدن مقالات ارائه شده هستیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رحیم ملاحسینی، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان شهرداری  تبریز با بیان اینکه سازمان بسیج دو ماموریت درونی و بیرونی دارد اظهار داشت: ماموریت بیرونی ما در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و علم و فناوری تعریف شده است که برنامه هایی برای اجرایی شدن آنها داریم.

او افزود: در حوزه درونی نیز ماموریت هایی از قبیل تعلیم و تربیت، بصیرت افزایی، حفظ انسجام و سازماندهی و جذب نیرو و غیره برای سازمان بسیج تعریف شده است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز با تاکید بر اهمیت مباحث درون سازمانی گفت: اگر این موارد را رعایت نکنیم قطعا در اجرای ماموریت های برون سازمانی با مشکل مواجه می شویم.

ملاحسینی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه کارت و لباس کسی را بسیجی نمی کند اظهار داشت: باید بسیجیان شهرداری روحیه جهادی و انقلابی به خدمت رسانی بیشتر به شهروندان بپردازند.

او ادامه داد: پاکدستی در مجموعه شهرداری باید توسط بسیجیان به مجموعه تزریق شود.

مسئول بسیج سازمان شهرداری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پشتیبانی از برنامه های مختلف برای بسیج امتیاز محسوب نمی شود گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری یادواره ها، همایش ها و برنامه های فرهنگی، ورزشی و بصیرت افزایی انجام شده و در ماه های آینده اجرا خواهد شد.

ملاحسینی در پایان با اشاره به دستور شهردار تبریز مبنی بر شناسایی کوچه ها و معابر بدون نام در سطح شهر تبریز گفت: بسیج شهرداری تبریز نسبت به شناسایی معابر و تابلوهای اشکال دار اقدامات خود را آغاز کرده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم مدیرکل حراست شهرداری تبریز به بیان بخشی خاطرات خود از هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه ها و دوران اسارت پرداخت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.