فرمانده سپاه عاشورا در پیام تصویری به رویداد تولیدات تخصصی فضای مجازی؛

آمادگی سپاه برای حمایت از تولیدات فضای مجازی

توسطسردبیر

بهمن 2 1398
فرمانده سپاه عاشورا گفت: به عنوان سپاه و بسیج آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار و… هستیم تا حرف‌های جدی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرّم در پیامی تصویری به دومین رویداد ۴۸ ساعته تولیدات تخصصی فضای مجازی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است و یکی از ابعاد مهم فضای مجازی تولیدات تخصصی می‌باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بعد معرفتی غنی برخوردار است، گفت: علی‌رغم این مساله اما در حوزه تخصصی ضعف‌های جدی وجود دارد و لذا این رویدادها برای کاهش ضعف‌ها و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی در حوزه تخصصی است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه این رویداد بستر ظهور و حضور نیروهای تخصصی انقلاب است، عنوان کرد: ما به عنوان سپاه و بسیج آماده حمایت و پشتیبانی از ورود همه جانبه و جدی بسیجیان، نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های گیم، پویانمایی و نرم افزار و… هستیم تا حرف‌های جدی برای گفتن داشته باشند.

گفتنی است؛ این رویداد در محورهای گیم با موضوعات شهدای مقاومت و ملت مقاومت، پویا نمایی با موضوع “باید قوی شویم” و محور نرم افزار با موضوع “رونق تولید و‌ اقتصاد مقاومتی” به مدت دو روز در دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی برگزار می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.