حمیدی

آیرال خبر- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از آمادگی شهرداری تبریز برای خدمات رسانی به مسافران،میهمانان نوروزی و شهروندان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی در جلسه این معاونت با معاونین  فرهنگی و اجتماعی مناطق دهگانه  شهرداری تبریز، با اشاره به گستردگی و وسعت فعالیتها در حوزه فرهنگ و مخصوصا در شهرداری تبریز، بر ضرورت و نیاز جامعه به کار فرهنگی هدفمند و با برنامه تاکید کرد.

وی اظهار داشت : معاونت فرهنگی در سال ۹۷ با وجود چالشهای مالی، توانسته است ماموریتهای خود را به نحو احسن اجرا کرده و در سطح استان به عنوان نهاد برتر و نمونه فرهنگی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت انتخاب شود.

حجت الاسلام حمیدی  با تاکید بر این که مدیریت شهری در حوزه فرهنگی اجتماعی با حداکثر بهره گیری از ظرفیت‌های اجرایی و بهره‌مندی از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری به استقبال بهار می‌رود، اظهار داشت: انتشار انبوه نقشه توریستی شهر تبریز و توزیع رایگان آن به همراه بسته‌های فرهنگی در مبادی ورودی شهر و موزه‌های شهرداری تبریز و طراحی اپلیکیشن‌های تبریز، نصب المانهای مربوط به نوروز و برپایی سفره‌های هفت سین نوروزی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری تبریز در ایام نوروز به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برنامه عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه نوروزی، برگزاری کارگاه های  آموزشی چهارشنبه سوری و رعایت نکات ایمنی، ایجاد کمپ گردشگری، برگزاری کارگاههای آموزشی از جمله شهروندی، پخت شیرینی و غذا، اجرای نمایش، موسیقی و تَکَم گردانی در نقاط مختلف شهر، برگزاری جشنواره و مسابقات مختلف در سطح شهر، همایش نوروز شناسی، مراسم عیدانه ویژه کودکان بی سرپرست، برگزاری جشنواره تخم مرغ رنگی را از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و گردشگری در مراکز فرهنگی شهرداری عنوان کرد.

حمیدی افزود: شهرداری تبریز با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این مجموعه، با همکاری مناطق، سازمان‌ها و مدیریت‌های تابعه به دنبال خدمات‌رسانی حداکثری به شهروندان، گردشگران و میهمانان ورودی به این شهر در ایام نوروز امسال است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.