اتوبوسرانی

به گفته قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، در راستای رفاه و تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی در مرز مهران، اواخر هفته جاری کاروان اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز به شهر مرزی مهران اعزام می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهنام اصلی زاده اضافه کرد: پیرو اعلام قبلی توسط مدیرعامل شرکت واحد و در راستای رفاه و تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی در مرز مهران، در اواخر هفته جاری کاروان اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز به شهر مرزی مهران اعزام می شوند.

او با بیان اینکه شاهد افزایش حضور زائرین برای شرکت در پیاده روی به مناسبت اربعین حسینی هستیم گفت: به این دلیل برنامه ریزی‌ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اصلی زاده خدمت رسانی به زائران حسینی را کاری ارزشمند و شایسته قدردانی دانست و افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم و تامین ناوگان مورد نیاز، کاروانی از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز برای افزایش ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب به عاشقان آقا اباعبدالله الحسین (ع) در حوزه حمل ونقل عمومی به تعداد بیش از ۷۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی به همراه اکیپ‌های فنی و نظارتی در نظر گرفته شده است.

قائم مقام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تشریح کرد: مهمترین اولویت ما رفاه و آرامش زائرین حسینی است و بر همین اساس تمهیدات لازم انجام شده تا ناوگان اعزامی کار جابجایی زائران اربعین حسینی را به نحو مطلوب و با افتخار انجام دهند.

گفتنی است، از بیستم مهر ماه سال جاری کاروان اتوبوسرانی در قالب ستاد اربعین حسینی اعزام و با آن ستاد همکاری خواهند کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.