آیرال خبر- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پس از فروپاشی شوروی، آمریکا مدعی کدخدایی در دنیا بود، ولی ما آمریکا را به عنوان یک شهروند هم قبول نمی‌کنیم چه برسد به کدخدا.
به گزارش آیرال خبر، سردار عزت اله جعفری در «آیین اختتام دومین جشنواره سراسری فضای مجازی، رسانه و نشریات دانشجویی با رویکرد مهارت آموزی» بیان کرد: ما مورد حمله روانی غرب هستیم؛ به طوری که ۱۶۰۰ موسسه فرهنگی – اطلاعاتی در آمریکا وجود دارد و نهادهای اطلاعاتی و فرهنگی  در غرب خدا از هم نیستند، به‌ همین جهت است که می‌گوییم به هیچ کدام از حرف آنان اعتمادی نیست.
وی با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری بی‌درد در غرب حاکم است، ادامه داد: ما نه خواهان سیستم کمونیستم هستیم و نه سیستم سرمایه‌داری بی‌درد. اکنون مردم فرانسه در خیابان‌ها علیه همین نظام سرما‌یه‌داری اعتراض می‌کنند.
جعفری با بیان اینکه خیلی‌ها به خاک ایران نیاز دارند، مطرح کرد: وجود ذخایر معدنی و دسترسی به آب‌های آزاد از جمله ویژگی‌های خاک ایران است، البته ما بسیاری از منابع زیرزمینی را هنوز کشف نکرده‌ایم.
وی با بیان اینکه دشمن در طول ۴۰ سال گذشته چالش‌های زیادی برای انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی، خطرناک‌ترین چالش ایجاد شده توسط دشمن بود که تنها سه کشور لیبی، کره شمالی و سوریه در این جنگ حامی ایران بودند و از نظر تجهیزات و ساختار دفاعی مشکلات فراوانی داشتیم، اما در طرف مقابل کشورهای غربی عراق را حمایت می‌کردند.
جعفری ادامه داد: صدام در نظر داشت در طول شش روز ایران را تصاحب کند و در گفت‌و‌گو با یک خبرنگار به این موضوع اشاره کرده بود؛ اما جوانان ما این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و با تشکیل سپاه و ارتش جوان مقابل دشمنان ایستاده و در این نبرد پیروز شدند.
وی تصریح کرد: رزمندگان زمان جنگ جوانان دانشجو همچون شهید باکری، سرلشگر رحیم صفوی، شهید باقری و … بودند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان فضای مجازی چالشی است که می‌توانیم آن را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: معتقدم این فضای مجازی جای دنیای واقعی را گرفته و تمامی اعضای خانواده را با خود درگیر کرده و دنیا را نیز به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است.
وی تاکید کرد: با داشتن مهارت استفاده و خنثی کردن جنگ فرهنگی دشمن در فضای مجازی، می‌توان چالش فضای مجازی را به یک فرصت تبدیل کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.