آقایی پدافند

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: اولویت اول اداره کل پدافند غیرعامل آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه های پدافند غیرعامل است

به گزارش آیرال خبر، محمدباقر آقایی امروز در حاشیه جلسه کارگروه پدافند غیرعامل در محل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار، اظهار کرد: در راستای افزایش فرهنگ سازی، دوره های عمومی و تخصصی و همایش های ملی و استانی برگزار کرده ایم و اعلام آمادگی می کنیم که اگر سازمان پایانه ها نیز نسبت به برگزاری این دوره ها اقدام کند، ما در زمینه تامین اساتید تخصصی و تامین نیازهای آموزشی همکاری می کنیم.

وی بیان کرد: امروز دومین جلسه کارگروه پدافند غیرعامل در محل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز برگزار شد و هدف از برگزاری این جلسه، احصاء آسیب ها و تهدیدهای متصور در این زمینه است.

آقایی ادامه داد: در این جلسه که با حضور کارشناسان، اساتید و فعالان حوزه پدافند غیرعامل برگزار شد، راهکارها و طرح های مقابله با تهدیدهای احتمالی بررسی و اقدامات لازم نسبت به عملیات اجرایی این راهکارها مورد بحث قرار گرفت.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در خصوص توانمندی ساختمان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در مواقع بحرانی، گفت: تهدیدها و آسیب هایی وجود دارد که باید شناسایی شود و از طرفی آمادگی این محل باید ارتقا یابد تا در مواقع بحرانی به پناهگاه و نقطه ای امن برای شهروندان تبدیل شود.

وی افزود: این ساختمان هم باید کارکرد چند منظوره داشته باشد و هم در شرایط بحرانی نسبت به جابجایی نیروهای امدادی و نظامی فعال باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.