اسحقی

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آموزش ۲.۵ میلیون نفر ساعت در واحد تحقیق و توسعه معاونت عمرانی طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل اغز شهریار، محمدحسین اسحقی با اشاره به اینکه آموزش کارکنان یک موضوع لازم و ضروری است، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب، کارکنان باید به صورت مستمر آموزش ببینند و این مهم توسط واحد تحقیق و توسعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز طی یک سال گذشته به طور گسترده صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: برای به ثمر رساندن اهداف سازمانی نیازمند برنامه آینده نگر، هدفمند و همه جانبه هستیم.

اسحقی گفت: شهرداری تبریز برای دستیابی به این اهداف برنامه های متنوعی را در حوزه آموزش توسعه و تحقیق، ملاک کار خود قرار داده که در سازمان ها و معاونت های تابعه در حال پیگیری و اجرا است.

وی موفقیت هر فعالیتی را منوط به بررسی و برنامه ریزی برای تمامی ابعاد، جوانب و قسمت های مختلف آن فعالیت دانست و افزود: برای دستیابی به این اهداف شناسایی مشکل، آموزش و درخواست شناسایی مشکلات توسط کارشناسان و مهندسین، نقطه  اشتراکی خواهد بود که همه را در جهت رفع آن همسو می کند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه در بخش های مختلف شهرداری تبریز آموزش های لازم با برگزاری دوره ها و سمینارها به کارکنان داده می شود، گفت: در واحد تحقیق و توسعه معاونت عمرانی در یک سال گذشته ۲.۵ میلیون نفر ساعت آموزش داده شده است.

گفتنی است در این راستا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با تدوین برنامه عملیاتی تحقیق و توسعه خود در راستای ایجاد درک مشترک و توسعه و پیشبرد اهداف آموزشی در جوامع مهندسی و همکاران در سازمان های تخصصی و معاونت های مربوطه و در نهایت ایجاد شرایط زندگی با ضریب ایمنی بالاتر و بهتر برای جامعه فراهم آورده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.