روز خبرنگار

آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور خانواده رسانه و صاحبان قلم به همت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و خانه مطبوعات استان در پارک آبشار ایستگاه اول تله کابین تبریز برگزارشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور محمدحسین حسن زاده مدیرکل اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، فیروزیان مدیرعامل سازمان عون بن علی شهرداری تبریز، تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و شهردار سهند و جمعی از اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور خبرنگاران و اصحاب قلم برگزار شد.

مدیر اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از همکاران رسانه ای و مطبوعاتی به ویژه در حوزه سلامت و امور اجتماعی خدمات اصحاب رسانه را قابل توجه و ارزشمند عنوان کرد.

محمد حسین حسن زاده افزود: روز خبرنگار، در حقیقت یادآور اراده عظیم مردان و زنانی است که برای بازگویی حقایق، پرچم مقدس اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه شده اند.

گفتنی است، در این مراسم از زوج های موفق در عرصه خبر و همکاران تلاشگر رسانه ای و از سه نفر از اهالی  عرصه خبر که در حوزه سلامت و امور اجتماعی فعال هستند، تجلیل به عمل آمد.

در پایان مراسم به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در مراسم هدایایی از طرف سازمان ورزش و جوانان و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تقدیم شد.

همچنین ارائه خدمات ویزیت رایگان (پزشک عمومی و غربالگری تست قندخون، فشارخون، مشاوره های تغذیه ای و مامایی …) از دیگر بخش های این برنامه بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.