به گزارش آیرال خبر،یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته 23 ام رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بین دو تیم همشهری تراکتورسازی و گسترش فولاد برگزار شد که در نهایت سرخپوشان موفق شدند به لطف گل دقایق پایانی مهدی کیانی از سد شاگردان کریمی بگذرند.

ارتغرول ساغلام که این بازی را همانند یک فینال برای تیمش می دانست، درنهایت هر چند به سختی اما توانست بر سفیدپوشان گسترش غلبه کند و با روحیه ای مناسب به فکر تقابل با نماینده سعودی ها در لیگ قهرمانان باشد. هم چنین تراکتور با این برد برای اولین بار توانست گسترش فولاد را در لیگ برتر دبل کند.

گسترشی ها برخلاف انتظارات با شیوه ای کاملا تدافعی پا به میدان گذاشتند و تا آخر مسابقه هم با همین تاکتیک پیش رفتند که این موضوع حتی صدای هواداران تبریزی را هم درآورد تا آن ها تیم فیروز کریمی را به ضدفوتبال بودن متهم کنند.

کریمی و شاگردانش با اینکه نیمه اول را با تک گل دقیقه 33 میلاد زنیدپور پیروز به رختکن رفتند اما در نیمه دوم بازی تهاجمی تراکتور بر دفاع اتوبوسی فیروز چربید تا نتیجه به نفع سرخپوشان تغییر کند. گل های تراکتور را در نیمه دوم احسان پهلوان در دقیقه 76 با یک ضربه سر زیبا و مهدی کیانی در دقیقه 94 با ریباند پس از دفع پنالتی توسط دخسوس به ثمر رساندند تا گسترش برای اولین بار نتواند در دو بازی رفت و برگشت امتیازی از تراکتور بگیرد و البته همچنان در حسرت برد همشهری خود نیز بماند.

تراکتورسازی با این برد 28 امتیازی شد تا با یک امتیاز کمتر از صنعت نفت آبادان در رتبه دهم جدول جای بگیرد. سرخ پوشان تبریزی از امروز به فکر بازی روز دوشنبه خود در مسقط خواهند بود تا با سرمربی ترک تبار خود نگاه ها را به سوی خود جلب کنند.
گسترشی ها هم با 30 امتیاز در رتبه هفتم جدول جای گرفتند تا چشم به هفته های آتی بدوزند و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه داشته باشنمد.
شاید با این باخت تیم فیروز کریمی در بازی بعدی خود دیگر پیراهن سفید نپوشند و به پیراهن اصلی خود یعنی پیراهن آبی رنگ رجوع کنند!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.