شهید وحید نومی گلزار

مراسم روایتگری دوران دفاع مقدس در فرهنگسرای کوی فرشته برگزار و از فرزندان شهدای منطقه پنج تجلیل شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس از اثر هنری شهید وحید نومی گلزار از شهدای مدافع حرم رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به اهمیت پاسداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا به عنوان چراغ راه برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی گفت: فرهنگسراها در تبیین اهداف وآرمان های شهدا نقش مهمی دارند.

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران وظیفه ای همگانی است.

حمیدی عنوان کرد: یاد وآرمان های شهدا فراموش نشدنی است و شهرداری تبریز در این راستا با برگزاری برنامه های متنوع حرکت می کند.

همچنین مهندس میر علی اصغر نساج شهردار منطقه پنج تبریز در این مراسم گفت: عظمت نهضت عاشورا به قدری روشن است که گویی در آن واقعه حضور داشتیم.

وی دفاع مقدس را ادامه راه اباعبدالله (ع) دانست و افزود: چون راه، راه خدایی بوده و هدف، هدفی والا، دفاع مقدس نیز حماسه ای بود که ذره ای از شکوه و عظمتش با گذشت زمان کاسته نخواهد شد.

در این مراسم پس از روایتگری از رشادت های هشت سال دفاع مقدس و رونمایی از اثر هنری شهید وحید نومی گلزار، از فرزندان شاهد شهرداری منطقه پنج تجلیل شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.