امجدی

شهردار منطقه۴ تبریز تقویت زیرساخت‌های شهری و اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی را از اولویت‌های کاری منطقه ۴ برشمرد و گفت: بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری با ساخت ۱۴۰۰واحد مسکونی در غرب تبریز اجرا می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی در دیدار مردمی خود با شهروندان غرب تبریز در مسجد شهید میراب خیابان حجتی، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، مساجد را نقطه اتصال بین شهروندان و شهرداری عنوان کرد.

وی به اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته در محدوده میدان معلم اشاره کرد و افزود:  تعریض و اصلاح هندسی میدان معلم، از مطالبات ترافیکی شهروندان غرب تبریز و از طرح های تاثیرگذار در ترافیک بلوار شهیدان ذاکر بود که با هزینه ۵ میلیارد ریال اجرا شد.

شهردار منطقه۴ تبریز افزود: احیای فضای سبز، اصلاح روشنایی و احداث سرویس بهداشتی از دیگر اقداماتی است که در این محدوده عملیاتی شده است.

امجدی مسیرگشایی فاز دوم خیابان شهید خلیلی را یکی از پروژه‌های موثر در نوسازی بافت فرسوده خواند و اظهار داشت: تکمیل مسیرگشایی شهید خلیلی و اتصال به میدان معلم، به طول ۵۰۰ متر و عرض ۱۸ متر، نقش کارساز در تحکیم بافت ناکارآمد این مسیر و تسهیل ترافیکی منطقه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش نشانی شهیدان ذاکر گامی ارزشمند در راستای ارتقای ایمنی و آرامش شهروندان منطقه چهار است که با هزینه ای بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال برای تملک، احداث و تجهیز در محدوده میدان معلم احداث شده است.

شهردار منطقه۴ تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع بازآفرینی فضاهای شهری در سطح منطقه ۴ تبریز، تصریح کرد: نخستین و بزرگترین پروژه بارآفرینی شهری، در ۱۰ بلوک ۱۴ طبقه و جمعا به تعداد ۱۴۰۰ واحد مسکونی در غرب تبریز اجرا می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.