تبریز

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز بر اهمیت توسعه همکاری های مشترک با پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: بهره مندی از ایده های برتر کارآفرینان به هوشمندسازی اجرای خدمات مختلف شهرداری تبریز و افزایش رضایتمندی شهروندان منجر می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، مرتضی موحد نیا در جلسه مشترک با رئیس پارک علم و فناوری استان خواستار همکاری های بیشتر و دوجانبه با تدوین سیاست های مشترک شد و افزود: شهرداری تبریز به دنبال بروز رسانی در اجرای پروژه های مختلف خود است.

وی اظهار کرد: شهرداری تبریز می تواند با بهره مندی از نتایج پژوهش های روز شرکت های دانش بنیان گام بلندی به ایجاد شهر هوشمند در زمینه ایجاد زیرساخت های مختلفی مانند حمل و نقل عمومی، تنظیف و توسعه پارک های موضوعی بردارد.

موحد نیا عنوان کرد: شهرداری تبریز با برگزاری پنج دوره جشنواره در قالب ایده ها و اختراعات برتر مرتبط با وظایف کلان خود به دنبال عملیاتی شدن نتایج این جشنوارها، نیازمند همکاری با ارگان های فن آور محور است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز همچنین بر اصلاح روش ها و تسهیل انجام وظایف خود با هدف کاهش هزینه ها و بروکراسی ها تاکید کرد و گفت: می توان با همکاری مشترک پارک علم و فناوری و بهره گیری از تجارب کارکنان فعلی و بازنشسته شهرداری تبریز ساز و کارهای جدیدی برای افزایش بهره وری شهرداری، رضایتمندی شهروندان، کاهش هزینه های اجرایی، موازی کاری های بی مورد تعریف کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.