پاکسازی بازار

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ تبریز از تنظیف و پاکسازی شبانه روزی بازار تاریخی تبریز در عزاداری‌های ایام محرم خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، یدالله ابراهیم پور ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور برگزاری پرشکوه مراسم عزاداری حسینی در بازار تبریز، جلساتی با ارگان‌های مختلف طی ماه اخیر برگزار شده تا به بهترین نحو ممکن میزبان عزاداران حسینی و عاشقان آن حضرت در بازار تاریخی تبریز باشیم.

ابراهیم پور افزود: در این راستا تمامی معابر بازار با بنرهای حسینی و بنرهای تعین جهت فضاسازی شده و در داخل بازار مظفریه نیز رمپ گذاری ترافیکی برای تعیین مسیر و هدایت شهروندان تدارک دیده و اجرایی شده است.

وی افزود: عوامل خدمات شهری منطقه ۸ با همکاری سازمان پسماند، به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته عملیات تنظیف و رفت وروب بازار را در ایام محرم انجام می‌دهند تا محل رفت و آمد شهروندان و عزاداران حسینی پاک و منزه باشد.

ابراهیم پور به سایر اقدامات معاونت خدمات شهری منطقه ۸ در بازار  اشاره کرده و افزود: در کنار عملیات تنظیف و رفت و روب معابر بازار، عملیات شستشوی کرکره‌ها و کف بازار در مسیرهای عبوری دستجات حسینی همه روزه توسط عوامل خدمات شهری منطقه ۸ اجرایی می شود و در مسیرهای مجاور بازار تبریز نیز لکه گیری‌های آسفالت طی روزهای اخیر انجام شده تا با این اقدامات بازار تاریخی تبریز را برای میزبانی شایسته عزاداران حسینی آماده سازی کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.