ماده 100

طرح بارگذاری تصویر رای صادره کمیسیون ماده ۱۰۰ در سامانه خدمات اینترنتی شهروندان در سیستم یکپارچه شهرسازی عملیاتی شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، به دنبال صدور آنلاین آراء صادره کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری تبریز در همان روز جلسه و ارسال همزمان پیامک به صاحبان پرونده های ماده صد و ذینفعان آن جهت اطلاع رسانی و مراجعه به منطقه مربوطه به منظور اخذ رای و طی مراحل اداری آن، در اقدامی دیگر از طرف مدیریت کمیسیون های متمرکز ماده صد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز «طرح بارگذاری تصویر رای صادره کمیسیون ماده صد در سامانه خدمات اینترنی شهروندان» در سیستم یکپارچه شهرسازی عملیاتی شد.

در این طرح صاحبان املاک و مستغلات دارای پرونده ساختمانی می توانند بلافاصله بعد از دریافت شماره رای ماده صد از طریق پیامک ارسال شده از سوی مدیریت ماده صد مرکز، با مراجعه به سامانه مذکور تصویر رای ماده صد پرونده خود را مشاهده کنند.

 بدین نحوه که صاحبان املاک داری پرونده ماده صد با استفاده از کد و شماره رای صادره که به همراه پیامک به آنان ارسال شده است، قبل از مراجعه حضوری به شهرداری  به سامانه خدمات اینترنتی شهروندان سیستم یکپارچه شهرسازی به آدرس اینترنتی: Esup.Tabriz.ir/UGP مراجعه کرده و با وارد نمودن کد دریافتی (شماره رای) در فیلد “جستجو گواهی برای شماره رای “، تصویر رای صادره کمیسیون به پرونده تخلف ملک خود را مشاهده کنند.

 این امر ضمن شفاف سازی عملکرد شهرداری تبریز در رسیدگی به پرونده های تخلف ساختمانی موجب حذف واسطه ها و فرصت های بالقوه ایجاد مفسده و سوء استفاده های احتمالی ناشی از عدم اطلاع و آگاهی صاحبان پرونده های ماده صد  از ماهیت رای صادره خواهد شد.

مشاهده تصویر رای در سامانه مذکور به منزله ابلاغ رای نبوده و بایستی شهروندان جهت طی مراحل اداری پرونده خود حتماً به شهرداری منطقه مراجعه کرده و اصل رای کمیسیون ماده صد را دریافت کنند.

همچنین مدیریت کمیسیون های متمرکز ماده صد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز تلاش می کند در اقدام بعدی، موانع حقوقی لازم در خصوص “ابلاغ الکترونیکی آرای صادره کمیسیون ها ماده صد قانون شهرداری “را برطرف و عملیاتی کرده تا از مراجعات مکرر ارباب رجوع و شهروندان به مناطق دهگانه شهرداری تبریز جهت پیگیری پرونده های ماده صد خود جلوگیری شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.