فضای سبز تبریز

‌ سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از آغاز طرح جامع ارزیابی عملکرد حوزه فضای سبز شهرداری تبریز توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مسعود برزگر جلالی ضمن اعلام این خبر گفت: اجرای این طرح ضمن احصاء عملکرد حوزه فضای سبز تبریز، نقاط قوت و ضعف این حوزه را نیز مشخص کرده و متعاقب آن راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت فضای سبز تبریز ارائه می شود.

وی اضافه کرد: همچنین عملکرد مدیران، ناظرین، کارشناسان و شرکتهای حوزه فضای سبز در این طرح مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرد و ابعاد مختلف بهینه سازی فضای سبز شهری با حضور آنان بررسی می شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری که به اتفاق هیات ارزیابی سازمان از مجموعه تاریخی، تفریحی ائل گلی بازدید می کرد، بخش‌ها و واحدهای این مجموعه را بر اساس آیتم‌ها و برنامه‌های ابلاغی ارزیابی کرد و موارد لازم را به مسوول مربوطه خاطرنشان کرد.

برزگر جلالی در پایان این ارزیابی، ضمن با اهمیت خواندن اجرای این طرح و آثار قابل توجه آن در حفظ و نگهداری و نیز  توسعه بهینه محدوده های فضای سبز شهری بر اجرای مستمر آن تا رسیدن به نتایج مطلوب تاکید کرد.

گفتنی است، این طرح با هدف ارتقای سطح کیفی فضاهای سبز شهری، در تمامی پارکها و فضاهای سبز سطح شهر اجرا خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.