موحدنیا

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از اجرای طرح جامع ارزیابی عملکرد مناطق دهگانه با دستور شهردار تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مرتضی موحدنیا با اعلام این خبر گفت: طرح جامع ارزیابی عملکرد مناطق شهرداری تبریز با تاکید شهردار تبریز و با هدف احصاء نقاط قوت و ضعف سازمانی اجرا می شود.
وی اظهار داشت: به منظور بررسی میزان همپوشانی اقدامات و کارکردها در راستای برنامه مصوب سال گذشته این طرح از امروز با همکاری ۵۰ کارشناس متخصص شاغل در شهرداری به همراه اساتید دانشگاهی در حوزه های مختلف، از امروز شروع شد.
موحدنیا افزود: همسوسازی و سازگار کردن اهداف و چشم انداز، رقابتی کردن خدمات ایجاد تحرک در فعالیت ها، تبیین دقیق و کامل وظایف و مسئولیت ها، ارتقای برنامه ها و با بهره گیری از نظر کارشناسان و خبرگان و توجه به الگوها و تجربه های موفق، با لحاظ وظایف، اختیارات و محدودیت ها مهمترین اهداف این طرح به شمار می رود.
وی با بیان اینکه سعی داریم با اجرای منظم آن علاوه بر رقابتی کردن خدمات، تصمیم گیری ها از جمله تخصیص منابع بر اساس رتبه بندی بر اساس ظرفیت ها، عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز را مورد بررسی قرار دهیم، گفت: این طرح در هفت حوزه مختلف برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خدمات شهری، مالی و اقتصادی، فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، شهرسازی و معماری، و مدیریتی از۱۷  تیر تا ۷ مرداد سال جاری اجرا می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.