دوشنبه های ورزشی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز از اجرای طرح دوشنبه‌های ورزشی خبر داد و گفت:ورزش همگانی جزو اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز بوده و در این راستا حفظ و استحکام بخشی بنیان خانواده مورد توجه قرار دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام حمیدی در همایش کوهپیمایی خانوادگی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اجرای دوشنبه های ورزشی را از طرح هایی عنوان کرد که شهرداری برای بانوان در پارک های بانوان در نظر گرفته و کارهای جمعی، تعامل و جامعه پذیری از اهداف آن است.

وی یادآور شد: ورزش همگانی یکی از حوزه هایی است که در میان تمامی کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته و از فاکتورهای توسعه یافتگی است که این مهم در اولویت های شهرداری تبریز نیز قرار دارد.

حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه زنان نقش بسیار تأثیرگذار و برجسته‌ای در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند، گفت: امروز دشمنان با ابزارهای مختلف و شبکه‌های اجتماعی به دنبال ضربه زدن به‌ نظام خانواده و ایجاد خدشه در بنیان خانواده و مخدوش کردن چهره و هویت زن ایران اسلامی است که باید مراقبت‌های لازم از سوی بانوان در این زمینه انجام شود.

وی به نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:  زنان، پرچم‌داران اسلام و اسوه‌های صبر و استقامت و ایثار بوده و همیشه در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی همچون الگوی خود حضرت فاطمه زهرا(س) و دخترش زینب کبری(س) که مروج نقش اثرگذار زن در جامعه اسلامی بودند، نقش پررنگ و قابل‌توجهی داشته‌اند …

گفتنی است؛ همایش کوهپیمایی خانوادگی همزمان با هفته دفاع مقدس با مشارکت سازمان توسعه و عمران عون بن علی و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و مدیریت امور بانوان شهرداری تبریز برپا شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.