آتش نشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اجرای طرح آموزش شهروندی با شعار «هر شهروند یک آتش نشان یار» در سطح مدارس تبریز خبر داد.

 به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد قلیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای طرح آموزشی «هر شهروند یک آتش نشان یار» با هدف آگاه سازی، پیشگیری و مقابله با حوادث در سطح مدارس تبریز توسط سازمان آتش نشانی تبریز به مرحله اجرا گذاشته می شود.

او با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع حوادث اولویت سیاست آموزشی آتش نشانی تبریز است، گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی اصولی، نقشی چشمگیر در کاهش میزان وقوع حوادث در سطح شهر و سطوح مختلف مشاغل دارد و اجرای آموزش‌های متناسب شهروندی سریعترین مسیر برای نیل به این هدف است.

قلیزاده یادآور شد: طرح آموزشی شهروندی ” هر شهروند یک آتش نشان یار” برای اولین بار در سطح مدارس تبریز و از ابتدای سال تحصیلی شروع شده و استقبال خوب دانش آموزان مدارس را به همراه داشته و امیدواریم که اجرای این طرح آموزشی تا پایان سال تحصیلی به صورت فراگیر ادامه یابد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در پایان با اشاره به اینکه آموزش رفتار مطلوب شهروندی در حوزه ایمنی، باید از سنین پایین شروع شود، افزود: دانش آموزان تاثیر پذیرترین افراد جامعه به شمار می آیند و ظرفیت خوبی برای فراگیری این موضوعات و اجرای آن در جامعه دارند و بر این اساس سیاست اجرایی آموزش ایمنی از مقاطع تحصیلی پایین آغاز می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.