آتش نشانی

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اجرای طرح “کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک ” خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد قلیزاده در جلسه شورای این سازمان که با حضور رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز برگزار شد، اظهار داشت: “کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک ” به صورت همگانی در سطح مدارس شهر در حال برگزاری است.

قلیزاده افزود: با بررسی میزان آمار حوادث سال جاری با سال گذشته شاهد افزایش درصد تک رقمی در میزان آمار حریق و حادثه هستیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه آموزش های مختلف شهروندی گسترده توسط مرکز آموزش موجب فرهنگ سازی ایمنی وسیع و زیر بنایی در سطح شهر شده و نتایج همین امر نیز افزایش تک رقمی درصد میزان حوادث را موجب شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، سیاست اجرایی این سازمان در سال آتی نیز با تکیه بر آموزش‌های ایمنی و تداوم آن در سطوح مختلف است.

قلیزاده با اشاره به “کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک ” تصریح کرد:کارشناسان مجرب آموزشی سازمان آتش نشانی به طور گسترده در سطح مدارس شهر، فرهنگسراها، مجتمع های مسکونی و … به صورت چهره به چهره در حال آموزش های مختلف ایمنی به شهروندان و خصوصا نوجوانان و جوانان هستند.

وی گفت: اجرای این برنامه‌های آموزشی با آگاه سازی شهروندی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش میزان حوادث در چهار شنبه آخر سال داشته باشد.

همچنین در این جلسه رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز نیز با بررسی آمار و عملکرد اقدامات این سازمان در طول سال ۹۷ و اشاره به ارزشمند بودن اقدامات این سازمان در حوزه‌های  آموزشی، عملیاتی و امدادی به نقش سودمند آموزش های شهروندی تاکید کرده و افزود: آگاه سازی شهروندان از طریق آموزشهای عمومی ایمنی نقش چشمگیری در کاهش میزان حوادث دارد و می‌توان با تکیه به این نوع آموزش‌ها و تداوم آن در آتیه، تاثیرات آن را مشاهده کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.