آسفالت منطقه ۱

شهردار منطقه۱ تبریز گفت: اجرای ۱۰۰۰۰ تن آسفالت ریزی در چند مسیر شریانی منطقه ۱ وارد فاز عملیاتی شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد با حضور در پروژه آسفالت ریزی میدان ولی امر و گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: طرح جدید آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز که به دستور شهردار تبریز انجام شده در نوع خود بی سابقه است و یکی از ویژگی های این طرح اجرای شبانه آن بوده که هم بر سرعت و دقت اجرای پروژه افزوده و هم از ترافیک شهری جلوگیری می کند.

 وی گفت: بحث آسفالت معابر یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان و مدیران شهری است و معابر موجود در یک شهر حجم بسیاری از آن را به خود اختصاص داده‌اند.

پاک نهاد افزود: توجه به معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر گام مهمی در هدایت و کنترل ترافیک شهر است، بنابراین رسیدگی و نظارت بر کیفیت معابر و همچنین اولویت بندی منطقه ۱ و زمان آسفالت ریزی یکی از نکات مهم در این مورد است که خوشبختانه با برنامه‌ریزی کامل اجرایی شده است.

 پاک نهاد افزود: چند مسیر اصلی جهت اصلاح و زیرسازی در دستور کار قرار گرفته که نیاز به ۱۰۰۰۰ تن آسفالت دارد و شامل مسیر پل کابلی تا میدان ولی امر و از میدان ولی امر تا پل کابلی است که خوشبختانه آسفالت تراشی در آنها انجام یافته و هم اکنون شاهد اجرای آسفالت ریزی اساسی هستیم.

شهردار منطقه ۱ تبریز اظهار داشت: در مسیر ورودی میدان ولی امر از اتوبان پاسداران به سمت توانیر اقدامات لازم به صورت شبانه انجام می شود و همچنان این طرح تداوم دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.