جلسه معاونت عمرانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: از تمام ظرفیت های موجود برای برگزاری اجلاس رشد و توسعه شهری باید برای معرفی توانمندی های شهر استفاده کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدحسین اسحقی در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین اجلاس رشد و توسعه شهری و حفاظت از بافت تاریخی در حوزه اوراسیا با بیان ویژگی های این اجلاس گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای گرفتن بازخورد مناسب از این اجلاس استفاده کنیم.

او گفت: کسانی که در این اجلاس شرکت می کنند از اساتید مجرب رشته های خود هستند.

معاون عمرانی شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بسیاری از اجلاس ها به موضوعات تبلیغاتی توجه زیادی می شود گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم بیشترین استفاده عملی و اجرایی را از این اجلاس ببریم و از کارهای تبلیغاتی دوری کنیم.

اسحقی با تاکید بر اینکه تمام معاونت های شهرداری که در این حوزه دخالت دارند باید پای کار بیایند اظهار داشت: انتظار داریم اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز در کارگروه های شکل گرفته حضور داشته باشند و در برگزاری این اجلاس به ما کمک کنند.

او افزود: با هماهنگی های صورت گرفته شخص آقای استاندار ریاست اجلاس را به عهده دارند و امیدواریم اعضای ارشد دولت نیز در این اجلاس شرکت کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.