فرهنگسرا

به منظور توسعه مراکز فرهنگی و آموزشی، شهرداری منطقه ۷ تبریز احداث یک باب فرهنگسرا در پارک کوهستان اندیشه را توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در دست اجرا دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی فرخی شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اهداف اجرای این پروژه گفت: هدف از احداث این پروژه  توسعه مراکز فرهنگی وآموزشی در سطح منطقه بوده که این پروژه دارای مساحت ۳۰۰ متر مربع است که عملیات عمرانی آن توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرا است.

فرخی خاطر نشان کرد : این فرهنگسرا در محوطه بوستان کوهستان شهرک اندیشه در حال اجرا است که امیدواریم همزمان با اتمام عملیات پارک کوهستان عملیات عمرانی این فرهنگسرا نیز به اتمام برسد.

وی با تاکید بر تقویت حس مشارکت و همیاری در بین شهروندان و شهرداری گفت : همچنین به منظور معرفی فرهنگ شهروندی و آموزه های شهر نشینی تلاش می شود تا در کنار توسعه مراکز فرهنگی و آموزشی، نسبت به معرفی فرهنگ شهروندی، حقوق و وظایف شهروندان در قبال شهرداری و بالعکس نیز فعالیت های متنوعی صورت گیرد .

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی توام با  شاخص‌های کیفی، فنی و اصول زیباسازی، اصل مهمی است که امیدواریم با استفاده از تمامی امکانات منطقه و رعایت تمامی موارد مذکور شاهد بهره برداری از پروژه های در دست اقدام باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.