تبریز

مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری تبریز از بازسازی و تعمیرات اساسی در مجتمع تجاری شمس تبریزی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا داستان افزود: در راستای بهبود سطح خدمات و وضعیت مجتمع های تجاری تحت مالکیت شهرداری تبریز، به منظور بهسازی و ساماندهی و رونق کسب و کار در واحد های تجاری و خدماتی مجتمع تجاری شمس تبریزی و ایجاد ارزش افزوده با تلاش و برنامه ریزی های انجام یافته در این اداره کل و با مشارکت و همکاری هیات امنای مجتمع تجاری شمس تبریزی و کسبه و اصناف انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مجتمع ضمن تغییر نمای ویترین داخل پاساژ مغازه ها به تعداد بیش از ۴۰۰ باب مغازه در سه سال اخیر با مبلغ بیش از ۶۰ میلیارد ریال و اجرای لوله کشی آتش نشانی کل پاساژ در سال ۹۷ توسط شهرداری تبریز انجام یافته است.

داستان افزود: یکی از اهداف این موضوع، اصلاح و زیباسازی مراکز و واحدهای تجاری بوده و در این راستا و در جهت رونق کسب و کار در مجتمع تجاری شمس تبریزی و با تلاش و برنامه ریزی های انجام یافته در این اداره کل مقرر شده نمای ویترین مغازه ها تغییر یابد که بیش از ۸۰ درصد از صاحبان سرقفلی مغازه با مراجعه به این اداره کل و طی مراحل قانونی مجوز لازم را جهت تغییر نمای ویترین در این واحدهای تجاری و خدماتی دریافت کردند.

وی افزود: این مجتمع تجاری به منظور رفاه مراجعه کنندگان و همشهریان و همچنین با همکاری و مشارکت هیات امناء و کسبه اقدام به احداث دو دستگاه آسانسور در سال ۹۷ با مبلغ ۹۷۰ میلیون ریال کرده ایم.

وی همچنین ادامه داد: با همکاری این اداره کل اقدام به تعمیر اساسی موتورخانه این مجتمع تجاری و احداث و راه اندازی دو دستگاه چیلر ۴۰۰ تنی با اتصالات و لوازم جدید و همچنین در حال اجرای سقف کاذب در راه روها با مبلغ ۱۰ میلیارد ریالی است که قسمت زیادی از آن اجرا شده است که در مجموع بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت امناء و کسبه دیگر مجتمع های تجاری نیز می توانند به منظور بهسازی و بهبود خدمات رسانی به مردم و ایجاد ارزش افزوده با همکاری اداره کل املاک شهرداری تبریز اقدامات  لازم را انجام دهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.