زمان بازگشت دو بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی به تبریز در حال حاضر مشخص نشده است. به گزارش آیرال خبر، آنتونی استوکس و لی اروین از روز ۱۹ آبان ماه و همزمان با تعطیلی سه روزه تمرینات تیم تراکتور سازی تبریز راهی کشور های خود شده بودند که با گذشت ۱۳ روز به تبریز بازنگشته اند.

از روز های گذشته خبر های متفاوتی از سوی رسانه ها به نقل مدیران باشگاه تراکتور سازی در خصوص زمان بازگشت این دو بازیکن منتشر شده است که هیچ کدام اتفاق نیفتاده است.

با این وضعیت احتمال حضور این دو بازیکن در دیدار پیش روی تراکتور سازی در روز یکشنه هفته آینده (۴ آذرماه) مقابل تیم پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد و حتی خبرهایی در خصوص احتمال سفر بی بازگشت این دو بازیکن مطرح شده است. محمد تقوی، سرمربی موقت نماینده تبریز نیز به نظر می رسد حتی در صورت بازگشت آنها به دلیل بی انضباطی هایی که داشته اند، تصمیم بگیرد تا در ترکیب اصلی نام اروین و استوکس را قرار ندهد.

سوگیتا، هافبک خارجی تیم تراکتورسازی تبریز بر خلاف این بازیکنان، حضور منظمی در تمرینات دارد و در زمان برنامه ریزی شده به تبریز بازگشته بود.

مدیران باشگاه تراکتورسازی در تلاش هستند تا وضعیت استوکس و اروین مشخص شود تا این تیم به همه بازکینان خود در ادامه مسابقات لیگ برتر حاضر شود.

گفتنی است، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۴ آذر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.