بابایی اقدم

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: ادغام سازمان زیباسازی با سازمان پارک ها و فضای سبز اقدام نسنجیده ای بود.

به گزارش آیرال خبر، فریدون بابایی اقدم در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت سردیس مفاخر ادبی آئینی و شعرای مکتب اهل بیت که در محوطه شهرداری مرکز برگزار می شود به شهریار گفت: در ادغام سازمان پارک ها و سازمان زیباسازی شهرداری تبریز شاهد بی تدبیری بودیم که این اقدام نسنجیده باعث شد تا زیباسازی شهری چندین ماه تحت الشعاع سازمان پارک ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: بعداز چندین ماه شاهد برگزاری این کارگاه توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز هستیم که اقدام خوب و مهمی است و باعث معرفی مفاخر ادبی آئینی و شعرای مکتب اهل بیت تبریز می شود.

بابایی اقدم افزود: یکی از اقدامات خوب شهرداری تبریز فعالیت های فرهنگی این چنینی در این ایام عزاداری است. امیدوارم این مجسمه ها و سردیس های شعرا در یک مکان مناسب برای بازدید عموم نصب شود چراکه تبریز اولین پایتخت تشیع بوده و شاعران و بزرگان زیادی در این شهر زندگی کرده اند.

این عضو شورای شهر تبریز ابراز داشت: در شهر تبریز با اینکه ۶۰ هنرمند مجسمه ساز داریم ولی خیلی از ظرفیت این هنرمندان استفاده نشده بود و برگزاری این کارگاه فرصت خوبی برای استفاده از توانمندی این مجسمه سازان است.

وی ادامه داد: نقش فرهنگی شهرداری تبریز با این اقدام و معرفی مفاخر ادبی آئینی و شعرای مکتب اهل بیت بیش از پیش پررنگ می شود.

گفتنی است به مناسبت ماه محرم و همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین، کارگاه آموزشی ساخت سردیس مفاخر و شعرای ادبیات آیینی تبریز برگزار شد و  ۱۴ تن از هنرمندان مجسمه ساز، سردیس ۱۴ نفر از شعرا و مفاخر ادبیات آیینی تبریز را ساختند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.