تبریز

با توجه به عزم سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و همکاری هیات فوتبال استان، طرح «ورزشگاه، بدون زباله زیباست» به منظور فرهنگ‌سازی در استفاده از ورزشگاه ها و ارائه آموزش های شهروندی اجرا می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، طی جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و مسئولین هیئت فوتبال استان برگزار شد مقرر گردید طرح های تفکیک پسماند در قالب اقدامات آموزشی در مدارس فوتبال و استادیوم های ورزشی انجام شود.

رئیس هیات فوتبال استان در این جلسه با تاکید بر نفوذ ورزش فوتبال در بطن جامعه و قدرت تاثیرگذاری آن در جامعه هدف که شهروندان و کودکان هستند افزود: هیات فوتبال استان آمادگی کاملی برای همراهی اهداف سازمانی در هرچه تمیزتر کردن شهر همیشه تمیز تبریز و ورزشگاه ها را دارد.

علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در این جلسه ضمن تشکر از همکاری مجموعه هیئت فوتبال استان اذعان داشت: برای کسب عنوان شهر تمیز برای شهرمان افراد زیادی تلاش کرده اند و باید همه ارگان ها دست به دست هم دهند تا بتوانیم از این عنوان دفاع کرده و نام تبریز را به عنوان شهر همیشه تمیز حفظ کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.