اتوبوس.jpg

شرکت واحد اتوبوسرانی کار جابجایی و خدمات دهی به تماشاگران بازی های تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه هاش کشور را انجام می دهد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا نوتاش معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز در لیگ برتر این فصل، با اعلام این مطلب گفت: طبق روال فصل های گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال، شرکت واحد اتوبوسرانی کار جابجایی و خدمات دهی به تماشاگران بازیهای تیمهای تراکتور و ماشین سازی تبریز را که در لیگ برتر این فصل حضور دارند، انجام می دهد.

وی افزود: در روزهای میزبانی تیم های تبریزی کار جابجایی تماشاگران همچون فصل های گذشته از طریق مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی، ضلع شرقی پایانه محققی (سه راه امین) با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت انجام می شود.

معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد: در روز مسابقات مبادی حرکتی اتوبوس ها از طریق دوربین های مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد جهت نظارت و ارائه خدمات بهتر کنترل می شوند تا هواداران پرشور فوتبال به بهترین نحو از خدمات ناوگان اتوبوسرانی جهت حضور در استادیوم و تشویق تیم خود بهره مند شوند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.