آستان قدس

آیرال خبر- مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در پی توافق انجام یافته با دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی، خدمات درمانی و پزشکی به قشرهای آسیب پذیر در مناطق حاشیه‌ای تبریز ارائه می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط عمومی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: در جلسه مشترک با معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی مقرر شد با همکاری این دو مجموعه، مسائل مربوط به سلامت قشرهای آسیب پذیر جامعه مدنظر قرار گیرد.

حسن‌زاده افزود: بر این اساس طی توافق صورت گرفته؛ با بهره‌گیری از توان اداره کل سلامت شهرداری تبریز، تیم های سلامت و پزشکی جهت ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار شهر می روند.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست پایلوت اجرای این طرح محدوده «باغ معروف» خواهد بود، گفت: طی این طرح از پتانسیل و ظرفیت‌های هر دو مجموعه اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و آستان قدس رضوی به خصوص در محلات و سکونت گاه‌های غیر رسمی و بافت‌های حاشیه‌ای بهره گیری می‌شود.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به بخش دیگری از این توافق صورت گرفته، اظهار داشت: افراد مستمند معرفی شده از سوی آستان قدس رضوی در درمانگاه امام رضا شهرداری تبریز به طور رایگان معاینه می شوند.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه تلاش ما بر پوشش هر دو رویکرد اجتماعی و سلامت در این طرح است، افزود: استقرار اتوبوس‌های سلامت شهرداری تبریز در مناطق کم برخوردار شهر از دیگر این برنامه ها است.

وی در پایان با اشاره به استمرار خدمات مشترک بین این دو مجموعه در طول سال یادآور شد: خدمات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تنها بخشی از توافقات مجموعه شهرداری تبریز و آستان قدس رضوی برای خدمات رسانی به افراد آسیب پذیر شهر است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.