اصغری

در حاشیه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده این استان، عملکرد شهرداری تبریز در بازسازی واحدهای مسکونی ارائه شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا اصغری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز که به همراه تجهیزات، ماشین آلات و نیروهای شهرداری تبریز برای احداث محل‌های اسکان موقت زلزله‌زدگان به این مناطق سفر کرده، گزارشی از  عملکرد شهرداری تبریز در امدادرسانی به زلزله زدگان ارائه کرد.

او اظهار کرداز همان روز اول وقوع زمین لرزه با دستور شهردار تبریز ۴۰ نفر از پاکبانان و عوامل فنی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز عازم منطقه زلزله زده میانه و سراب شدند و طی چند روز ابتدایی ورنکش میانه آواربرداری شد و از امروز نیز عملیات آواربرداری در تیرشاب سراب آغاز شده است.

زمین لرزه بامداد جمعه در آذربایجان شرقی به مرکزیت شهر «ترک» شهرستان میانه خسارات فراوانی در پی داشت و روستای «ورنکش» بیش ترین آسیب را در این حادثه دید به طوری که ۳۰واحد مسکونی آن به طور کامل تخریب شد.

اعضای شورای شهر تبریز در صد و چهل و پنجمین جلسه علنی این شورا، با مساعدت ۲۰۰میلیون تومانی شهرداری تبریز به زلزله‌زدگان موافقت کرده بودند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.